باشگاه استقلال ۲۶ دی ۱۴۰۲ خبر تلخی به هواداران خود داد و اعلام کرد یامگا در جریان تمرین استقلال آسیب دید. ماجرا از این قرار بود که استوک کفش امید حامدی‌فر با چشم یامگا برخورد کرد و سبب اختلال در بینایی این فوتبالیست فرانسوی شد.

کوین یامگا در گفت‌وگو با قدس: به‌زودی به ایران برمی‌گردم

به گزارش قدس آنلاین،حالا کوین یامگا برای ادامه درمان خود راهی فرانسه شده است. او دراین ایام که همراه استقلال تمرین می‌کرد، بیشتر به کارهای نرم‌دوی می‌پرداخت و هرگز آماده بازگشت به میادین نشد. برخی امیدوار بودند این بازیکن فرانسوی درهفته‌های پایانی به مدد استقلال بیاید و برای این تیم بازی کند اما یامگا هرگز به شرایط بازی نزدیک هم نشد و این اواخر نیز گفته شد که از لحاظ بینایی همچنان با مشکل مواجه است تا مشخص شود شایعاتی که درباره بازگشت او به میادین منتشر می‌شد، هرگز صحت ندارد.

یامگا اکنون درکشورش فرانسه به سر می‌برد و گفته می‌شود سفر اخیر او بیشتر به دلیل بهبود اوضاع چشمش است. اما اینکه بازیکن فرانسوی برای فصل جدید آماده شود و درلیست استقلال قرار بگیرد، روشن نیست.

دراین‌باره خود یامگا نیز صحبت‌های مطمئنی درباره بازگشتش انجام نداده است.

او درباره اینکه آیا می‌تواند دوباره برای استقلال بازی کند، گفته:« هیچ چیز مشخص نیست و همه چیز به روند بهبودی چشمم بستگی دارد. باید تلاش کنم اوضاع را بهتر کنم. از همه کسانی که دراین مدت من را همراهی کردند، تشکر می‌کنم و به‌زودی به ایران برمی‌گردم و همه شما را خواهم دید».

البته قرارداد این بازیکن با استقلال به پایان رسیده است و باشگاه استقلال براساس قوانین پزشکی می‌توانست نام این بازیکن را بعد از آسیب دیدگی شدید از لیست کنار بگذارد، اما به دلیل تبعات قانونی که کنار گذاشتن نام این بازیکن ممکن بود استقلال را فرا بگیرد و پرونده‌ای مانند پادووانی برای استقلال تکرار شود، مدیران باشگاه استقلال از این اقدام خودداری کردند تا یامگا فرصت بازگشت را دست‌کم در ظاهر داشته باشد اما چیزی که کاملاً روشن بود و مدیران استقلال نیز از آن آگاهی دارند شرایط بینایی بازیکن فرانسوی استقلال است که به گونه‌ای است که حتی احتمال دارد فصل بعد نیز نتواند برای استقلال بازی کند.

با این حال قرار است زمان شروع تمرینات استقلال از سوی اعضای کادر فنی اعلام شود و برای یامگا نیز دعوت‌نامه ارسال شود و به ایران بازگردد اما اینکه بازیکن محبوب آبی‌ها را دوباره درترکیب ببینیم بسیار ضعیف است و استقلالی‌ها برای دیدن این چهره جذاب باید دست به آسمان ببرند تا شاید فصل بعد کوین درترکیب آبی‌ها بازی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.